Getting the worse

Morgonpromenixat - knäet kändes bättre idag, wiho! Peppar, peppar... Blir skitkul (haha) att mocka idag och imorn; Hästarna står inne idag och ska även göra det imorn. De andra 2 måste hålla Danc sällskap. Hon blev behandlad med cortison höger fram och bakkota, så därför blir det först box 2 dagar, sedan liten hage i ca 14 dagar. Beroende på om hon är "ohalt" sen eller ej.

New day - yey! Såg att min underbara Jolly inte kom med i loppet han var anmäld till på Ösund - synd.. Det krävs så himla mycket poäng i just deras klass (Dancing är i typ samma). Skulle nästan tro att det finns mest hästar i den klassen. Jag är så himla tävlingssugen att det gör ont =( Ångrar nästan av jag gav bort honom, men vart skulle jag haft honom då ?? Klarar inte av att ta bort Lolita - aldrig!!! Och hade heller inte klarat av allt strul som hade blivit . . . Aja, nu är det som det är. Känner mig som en säl idag - usch!! -.-


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

aw vad söt aha

2010-10-22 @ 23:35:26
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0