High on life var det

Sov helt okey inatt. Men känner att jag ändå ligger efter med sömnen...

Har hittills morgonpromenixat, fixat stallet och ringt 2 samtal. Ringde först och pratade med "hästägaren". Ska rida en sväng i skogen idag i em!! Han skulle ringa upp mig lite senare. Ringde också och avbokade körlektionen jag har imorn. Och fick en ny inbokad nästa fredag med min förra körlärare. Tidigt som bara den på morgonen, men lär mig verkligen av att köra med henne så kände jag var tvungen att ta den. Okey jag ska erkänna... Ska inte ljuga för er som läser det här eller för mig själv... Bara det här känns jobbigt... Why liksom ?? Har ju gjort såå mycket mer i livet.. Det här är ju inget egentligen... Don't get it ?? Men nu ska jag tamefanimig ta mig över den här tröskeln. I don't care how it feels. Ska knuffa undan de där jäkla känslorna som bara ställer till det...
Nää nu ska jag ta och äta. Sen inte göra så mycket mer än plugga körkortsteori och läsa bloggar, tills han ringer. Kallt är det dock ute idag - burr!! Kommer frysa =/ Sen när jag kommer hem ska jag planera inför gympasset imorgon. Vilka övningar jag ska köra osv. Skoj!

Ikväll ska det tydligen vara ett inslag om montè i livesändningen från Solvallas V64-tävlingar. Kul! : ) Får inte missas!



Vill du ha mer trafik till din blogg? Klicka här

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh :D Intressant blogg du har :)

2010-10-27 @ 15:28:16
URL: http://uusiiiitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0