Revolutionary Road

Revolutionary Road - sitter och ser den på dvd igen nu..Sett den en gång tidigare med Anna, men ser den igen nu.. Den var något tråkig till en början, rätt skum film.. Men blev bättre och bättre. Helt klart sevärd  Jag tycker om Leonardo DiCaprio. Har bara sett bra filmer med honom. Den bästa är Shutter Island - som förövrigt är en av de bästa filmer jag sett.

How is the shape ?? Not good. Seg morgonpromenix igårn, kortare morgonpromenad idag - också seg:p ... Körde lite muskelövningar sedan, som jag ska försöka få in helst varje dag nu; några magövningar, den enda benövning jag kan (pga knäet), några ryggövningar och sedan det vanliga med hantlarna för armarna - skönt!!..

Kommer avsluta denna dag med en proteinbar (Isostar Recovery - mm!! Har bara en kvar såg jag - hick buuää..) och/eller chokladkvarg. Sen sova... Imorn ska jag försöka köra lite bil (för andra gången sedan olyckan), för på måndag har jag dubbellektion på körskolan. Försöker vara positiv och "se fram emot det"... Ska få en ny körlärare nu för den jag haft innan hon skulle tydligen sluta ?? Synd för jag tyckte jättebra om henne. Men han jag ska ha nu är säkert bra han med. I övrigt är det en superduper-tråkig dag imorn som oftast. Men bara att stå ut, vad ska jag göra liksom ?? ... So far away from my dreams... But I have to start somewhere..


Kommentarer
Postat av: AMANDA

gå in på min blogg och tyck till om min senaste inlägg :) ju fler åsikter desto bättre! kram!

2010-10-16 @ 21:01:04
URL: http://amandakarlsson.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0