Så var det kört

..Från igår kväll; Just exakt i samma stund som jag verkligen började överväga... - Sammanträffande deluxe , ödet finns ?? .. Det är menat att ?? Känns verkligen så ibland alltså..

Ja och hur ska jag kommentera denna dag hittills då ?? Vet ej var jag ska börja.. Började med att försova mig (hur ofta har jag en tid att passa ?? Och när jag väl har det ska jag försova mig, just great - not!). Hade ställt kl på 08.59 (kan aldrig ha den på någon "hel klock-tid"). Vaknade kl halv 11 sen :p ... Så snabb morgonpromenix, fixade mig, åt, in till stan... Och hur ska jag beskriva körlektion i ord då ?? Ja inte vet jag men.. Första gången jag körde där kändes körläraren lite väl kritisk..Eller kändes inte som hon fick mig att tänka rätt, inga fel på henne alls egentligen..Men sedan efter det har jag kört med en annan och hon har varit jättebra..Hon var den som fick mig att förstå det där med "ned-växling" (som alltid varit mitt stora problem med körningen). Men nu ?? ... Fick inte köra rätt bil, så blev ryckigt som bara den.. Ringrostig visste jag att jag skulle vara men.. Han sa i princip ingenting. Jag var fullt medveten om att jag gjorde en massa fel (mest strul) men han sa ju ingenting alls om nånting (som hade med körningen att göra så att säga). Så vad göra nu ?? Jag vill höra vad jag gör fel så jag kan göra något åt det, jag vill fixa det här någon gång och då måste jag få hjälp... Kändes lite värdelöst att köra idag, en dubbellektion på 900kr och lärde mig ?? Aja... Kommer i alla fall med all säkerhet att ställa in den på torsdag. Sen är det max 2 dubbellektioner till jag kör. Har ju inte råd med allt detta ens - usch! =( Tur man har underbara föräldrar som kommer få ställa upp  Jaja nu orkar jag inte tänka mer på det där.

Precis ätit en jättegod kycklingsallad. Ska snart ut och fixa brudarna (Pops at least). Sen ska jag träna lite (mage - rygg och armar med om jag orkar - i alla fall), sen plugga. Teoriprov den 24 november - check! Uppkörning den 1 december - check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0