Shot me please!!!

So fucking stupid!!! Alltså vad är det för fel på mig ?? Klarar mig tydligen inte längre än såhär - gaaah!!.. Jag hittar ju alltid något, och det kommer jag alltid göra. Ja jag mår skit!! Ja jag gör något väldigt dåligt därför att jag mår så som jag gör. Men jag hittar alltid anledningar till att må dåligt. I grunden är det att jag är missnöjd med mig själv - alla jävla dumma och felaktiga beslut som jag tagit - plus att jag är missnöjd över mitt liv/min livssituation just nu... Men istället för att göra något bra för det så gör jag bara fel och dumt!!... Förstör ännu mer - why not liksom ?? Sen efter det är det x antal personer som får mig att må mer än skit!! Och dem har jag sagt upp kontakten med. Men tyvärr så är det ju så att det innebär att jag nästintill inte kan hålla på med det jag älskar - montèn... Så nu mår jag dåligt över det istället. Har grinat några gånger de senaste dagarna för att jag saknar det såå jävla mycket!! Har börjat tänka på loppen jag ridit, hur underbart det var att vinna......

Det här suger verkligen just nu!!
Hörde att gymmet i stan har öppnat. Jag bryr mig inte hur mycket det kostar (är ändå fattig hursom) eller hur drygt och jobbigt det är, ska försöka komma dit 2-4ggr per vecka. Startar antingen på fredag (beroende hur jag mår fysiskt) eller så måndag nästa vecka.

This sucks!! Sov typ inget inatt... -.- Men jag ger inte upp!! Fan heller.. Det är så himla mycket jag vill i livet. Det här får bara inte ta över. Nejnejnej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0