Up ahead!!

Jag skäms...Jag skäms när jag läser det näst senaste inlägget...Hur kunde jag ?? Aja... It's not how you fall, It's how you get back up!! Idag har varit en lugn, seg och trött dag; seg morgonpromenix, fixat stallet, sett trav, pluggat lite.. Dock sett 2 bra filmer nu ikväll - Dear John och En Djävulsk Romans.

Imorn ska vi till Birsta, jag ska köpa mig en egen dator - finally! Nope jag har egentligen inte alls pengar till det men..Behöver verkligen en!.. Ska köpa nya lösnaglar och hårtoning med tror jag, plus en massa proteinbars :p Sponsra någon ?? 

Ska ringa blivande montèstjärnans ägare imorn med. Hoppas på banjobb med honom och en till på måndagmlorgon! På tisdag blir det gymmet - längtar redan. Sen blir det gymmet varje dag förutom på helgerna för det går inga bussar på helgerna... Dancing ska på återbesök på kliniken mest troligen på onsdag, så inget gym då.. På fredag har jag dubbel körlektion med min förra körlärare. Måste plugga mer kör-saker inför det. Måste.



Vill du ha mer trafik till din blogg? Klicka här

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: precis, och det är ju bra !:)

2010-10-30 @ 22:04:39
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Hmm.. trist :(

2010-10-30 @ 22:16:14
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Hör av dig angående barsen.

2010-10-31 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0