Fucked up !!

Fucking life - fucking me !! Fy satan vad kallt det är då, höll på att förfrysa nyss när jag var ute och gick =/ Aja nu måste jag plugga...Fan vilken panik jag har över det, ligger efter som satan. Men blir sisådär med plugg idag med, ska ta tag i det riktigt imorn. Måste!! Men blir lätt så jag fastnar i musiken istället, men utan musik kan jag inte plugga alls !! Fast riktiga problemet är väl att jag gör annat än att vara hemma och plugga...Aja flyttar snart !!

Gymmet ikväll !! Ska köra armar. Önskar jag kunde träna helt ensam på natten typ. Gillar natten. Gillar mörkret. Gillar att vara ifred. Gillar när det är svalt och tyst (förutom musik dock, älskar musik!!)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0