Skjut mig !!!

Mitt huvud sprängs !! Fy fan vad ont jag har =/ Har haft ont sedan igår morse. Fy fan =/ Så kortade ner morgonpromenaden till ca 45min. Körde mitt nya träningsprogram för första gången igår - Bröst och mage. Gick bra, men hade träningsvärk redan. Har ännu mer idag.

Ska på arbetsintervju mitt på dagen idag. Vore kanon om jag fick det. Har jobb hela sommaren då, plus varannan helg 2st månader till våren. Men plugget går skit. Kan inte plugga när jag har såhär ont i huvudet heller. Aja...

Ska fixa mig och sen åka in till stan:p

Idag blir det förresten armar på gymmet !!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hej jag hopppas du får jobbet det är du värd =) Ta det lugnt med träningen i några dagar så huvudet och kroppen hinner återhämta sig... Sköt om dig.

2011-02-23 @ 13:58:28
URL: http://travfantasten.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

Hej! Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll! :) Håll mitt intresse för bloggningen vid liv genom att läsa och kommentera. Tack på förhand! :)

2011-02-23 @ 17:38:06
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0