Tired of being sorry

Idag jobbar jag !! Från morgon till eftermiddag, sen ska jag dra till gymmet ikväll och köra rygg och axlar. Körde ben igår och en magövning. Körde biceps och triceps i måndags. Idag blev det ingen morgonpromenad pga jobbet, men kör ju som oftast 30min på bandet efter varje gympass, så får lite motion idag ändå. Går ändå inge fort nu på vintern, så morgonpromenaderna gör nog inte så mycket nytta ändå. Men ett skönt sätt att börja dagen på är det.

Får se om jag hinner skicka in en inlämningsuppgift nu innan jag fortsätter jobba. Skrev färdigt en på engelskan igår, men den måste renskrivas på dator och skickas in också.

Jag tycker VÄLDIGT bra om en person. Men det är ändå svårt. Varför ska jag tänka så mycket ?? Känner mig osäker, så svårt att lita på folk =/ Men det är bara att välja, antingen så gör man det eller så gör man det inte. Kan inte gå runt och vara rädd för att bli sviken hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 16:02:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0