Woho !!

Oookey rolig dag !! Idag med, bra det för det behöver jag verkligen. För lite pluggande blir det dock, det är väl det enda =/ Menmen får hoppas jag hinner med det som ska hinnas med i tid, annars får det väl bli plugg dygnet runt ett tag =/

Skrev på kontraktet på söta lägenheten idag ! Lääängtar !!=)

Dagen träning - Morgonpromenad på ca 60min. Gymmet på kvällen, körde ben och lite mage. Såhär såg passet ut (försökte mig på lite vikter på knäböjen och utfall trots knäet, gick bra tills mot slutet då knäet gjorde något dumt =/ menmen har inte ont nu i alla fall):

Knäböj fri stång
10x5 på 10kg
10x3 på 20kg

Utfall fri stång på stepup-platta
7x3 på 10kg / ben

Tåhävningar
15x3

Sittande benpress
10x3 på 80kg

Vadpress (första gången jag testade / hittade den hehe)
15x3 på 10kg

"Ben abductor"
10x2 på 30kg
10reps på 40kg / ben

Bålrotation
3reps på 45kg
5reps på 40kg
8reps på 35kg
10reps på 30kg

Sittande mage
23x3 på 20kg

Magmosaren
13x5

Avslutade som typ alltid med 30min på bandet...Skönt!!

Men det känns ju mindre kul att det är någon som har koll på mig på gymmet...
Tydligen är jag inte så "snygg som jag tror". Och sen ska jag ha attitydproblem ?? Hmm oki... Väldigt bra att någon jag inte ens känner vet så mycket om mig... För det var nämligen mer än jag själv visste, och har aldrig hört någon jag känner säga så heller. Men du kan ju komma fram och presentera dig och hälsa, så ska du se att jag inte har några problem med min attityd i alla fall !!! Men frågan är vilket problem du har ?? Som måste studera någon person på gymmet, springa hem, sätta dig vid datorn och anonymt kritisera både utseende och personlighet. Sjukt eller vad ?? Aja, tur jag är van kritik !!! =)


Kommentarer
Postat av: Bella Manson - Kom ihåg namnet!!

skit i idioter som inte vet vad dom pratar om

2011-02-12 @ 11:54:36
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Angelica

HAHA joo jag gör ju det !! Tack gumman <3 Men vore ändå kul att gå fram och prata med personen =)

2011-02-14 @ 12:02:15
Postat av: Jimmy

Hur stor är lägenheten du skaffat ? Jag har köpt en 1:a på 38,5 kvm =)

2011-02-28 @ 22:55:12
URL: http://travfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0