Fuck off

Jag blir fullständigt tokig !! Jag förstår mig inte på dig. Vad vill du ?? Jag klarar inte av det här. Kan ju inte ens få prata med dig längre. Måste få veta. Bläää...

Gick bra på gymmet igårkväll i alla fall !! Körde rygg och axlar, avslutade med 30min på bandet. Sen kom en kompis dit så körde lite med honom också.

Ikväll blir det gymmet igen !! Dags att mosa armarna - grymt kul !! Och träningsvärk har jag i benen, mest i rumpan. Hade det igår med, men har ännu mer idag. Me like ! Men imorn är det dags för ben igen, undrar hur det ska gå ??

Får kanske en sötis som sover över här ikväll också. Hatar att vara ensam. Får panik om jag måste vara ensam en kväll typ. Tur jag har några fina vänner !!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0